Kort om 20/20!

Dr. Phil morgenmad #1

Kære læsere 🙂

Dette er en morgenmads mulighed fra fase 1 i Dr Phils The 20/20 Diet 🙂

Den er mega lækker…!

Man skal egentlig bruge græsk yoghurt med vanilje, men det har jeg altså ikke kunne finde! Forsøgte med den græske uden vaniljesmag og omg. Det var herre klammo….. O_o Det bedste look a like jeg har kunne finde frem til er Cheasy skyr med vaniljesmag 🙂

Du skal bruge 1 æble, 14 halve ovnbagte valnødder,4 spiseskefulde skyr med vaniljesmag og blande det med kanel. Jeg elsker kanel, så jeg bruger nok mere end de fleste 🙂 

morgenmad1

1 styks finhakket æble og semi finthakkede valnødder 🙂

morgenmad2

Anret det lag på lag……..

Oooog VOILA..! 😀

morgenmad3

Yummi..! <3

 

Hvis at du skulle være interesseret i bogen, så kan den købes —->HER <—-

Den er desværre IKKE oversat til dansk, og jeg er en kegle til engelsk. Taler som dem fra “The Julekalender”, hvis det kan sætte det i perspektiv for nogen… Hehe… Men nu er google translate opfundet, hvilket gør mine muligheder for at læse og forstå bogen til en realitet! 😀

/Katherina

Pssst….

Hvis ikke du har set mine før/efter billederne på mine 7 dages forvandling, så klk —> HER <—

   

3 kommentarer

  • Du skal være opmærksom på, at da skyr er meget protein og fibergoldigt frarådes det, at man spiser det hver dag, da det kan skabe maveproblemer, og ja, give hård mave.

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Mange tak for info 🙂 Det har ikke været et problem indtil videre, men nu har vi da en del af forklaringen, hvis det skulle blive aktuelt 😉

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Gitte

    Du kan roligt spise skyr hver dag; der er absolut ingen kostfibre i skyr, men netop en masse protein, som giver en god mæthed. Men fibre er der altså ingen af 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Kort om 20/20!